بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح‌های محور ساحلی و گردشگری تیس

استاندار سیستان و بلوچستان با سفر به جنوب استان از طرح‌های محور ساحلی و گردشگری تیس بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا، محمدکرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه‌های زیرساختی شهر جدید تیس بازدید کرد.

همزمان با این بازدید سرزده، رئیس هیأت مدیره شهر تیس گزارشی از پروژه‌های در حال اجرا به استاندار ارائه کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان در جریان این بازدید بیان کرد: موضوع جلب سرمایه‌گذار و مشارکت بخش خصوصی بسیار مهم و اثرگذار است.

همچنین استاندار سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن موضوع تأمین اعتبار تسهیلات بانک مسکن را مورد تأکید قرارداد و افزود: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری بر روی پیگیری این پروژه متمرکز شود.

همزمان با این بازدید به مناسبت هفته وحدت، کاشت نهال در بلوار غربی شهر جدید تیس توسط محمد کرمی استاندار ویژه سیستان و بلوچستان انجام شد.

بازدید و بررسی طرح‌های محور ساحلی و گردشگری، بازدید از عملیات در حال اجرای محوطه‌سازی واحدهای ویلایی، بازدید از عملیات در حال اجرای محور ورودی شهر، بررسی عملیات در حال اجرای بلوارهای ۳۰ متری محلات و ۴۵ متری بین محلات، بازدید از عملیات در حال اجرای واحدهای نهضت ملی مسکن و بازدید از عملیات در حال اجرای فضای سبز از دیگر برنامه‌های سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهر جدید تیس بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062701641
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha